Ta kontakt med Kundesenteret for å bestille
Kundesenteret når du på tlf. 55 97 65 40 eller på e-post. Før du bestiller må du ha registrert ditt mobilnummer i MinGat.
Sette PIN-kode
Etter at du har fått tildelt SMS-løysing, mottar du ein midlertidig PIN-kode. Deretter må du sette ein ny PIN-kode som du vel sjølv. Slik gjer du det:
1. Logg inn med brukarnavn og midlertidig PIN-kode
2. Lag ein ny PIN-kode (kan kun bestå av tall)
3. Gjenta PIN-kode
4. Gå attende til MinGat-sida di.
Logg deg på med din nye PIN-kode. Mobiltelefonen din vil no motta ein "token-kode" som gjer at den kan logge seg på MinGat.
Korleis logge på MinGat med denne løysinga?
For å logge på MinGat heimefrå med hjelp av to-faktorløysinga, brukar du ein eigen link for kvart føretak. Desse lenkene fungerer berre frå eksterne/private enheiter (utanfor helsenettet).
Påloggingsbildet ser slik ut:
- Tast inn ditt vanlige brukernavn i det øverste feltet
- Tast inn din PIN-kode i feltet som heter «RSA-passcode». Trykk så på «Logg inn». Du mottar da en SMS til din mobiltelefon
- Tast inn koden som står oppgitt i SMSen. Trykk så på «Submit». Du vil da få opp det vanlige påloggingsbildet til MinGat.