Vi tilrår at du alltid nyttar siste versjon av nettlesaren din.
logo Helse Vest IKT
Man ligg i sjukehusseng og får hjelp av medisinsk personal

Tenester og prosjekt

Vi arbeider tett saman med helseføretaka for å utstyre dei med dei rette systema og rutinane for ei trygg og effektiv pasientbehandling. Dette er nokre av tenestene og prosjekta Helse Vest IKT er involvert i.

  • Dame betjener telefon på AMK-sentralen.
    Slår eit slag for KI på AMK-sentralen

    Det er ikkje alltid enkelt å diagnostisere pasientar per telefon, og spesielt ikkje når minutt kan utgjere skilnaden på liv og død. Når potensielle slagpasientar ringer 113, gjeld det å få diagnostisert dei så fort som råd, slik at dei raskt får den hjelpa dei treng. Her kan KI bli ein viktig bidragsytar, fortel KI-spesialist Christian Autenried.

  • Portrett av Åge Carl Jensen med eit bilete av AMK-sentralen for 30 år sidan.
    Nye løysingar gir tryggleik for publikum

    Nødtelefonen 113 har vore med oss i snart 40 år. Den teknologiske utviklinga har vore stor, men det handlar framleis om det same. Å gi raskast og best mogleg hjelp når akutte situasjonar oppstår.

  • Portrett av Tove Furnes Dyrdal.
    – Kritisk viktig med god kontroll på legemiddelbruken

    Helse Vest IKT har ansvaret for mange kliniske IT-system som sjukehusa er avhengige av for å kunne gi god pasientbehandling. Blant desse finn du MEONA, systemet som nyttast for å dokumentere legemidlar og andre vitale data om pasienten.

  • En gruppe hvite enheter
    Den som leiter, skal lettare finne: Lokalisering av medisinsk utstyr på app

    Sjukepleiarar bruker mykje tid på å leita etter utstyr. No har tilsette på Kvinneklinikken vore med på å utvikla ei løysing som skal gjera kvardagen enklare.

  • Kvinne sitter foran sykeseng
    Akuttmottaket – Arbeid under press krev smarte løysingar

    - Den nye løysinga for mottaket var ein stor omvelting, og me var veldig spente på om teknologien ville halde, seier Julie Ovidia Trøan, assisterende einingsleiar på akuttmottaket på Haukeland Universitetssjukehus. Ho erfarer eit auka press på akuttmottaket, og trur teknologien vil bli ein viktig faktor for å kunne halde fram å drive trygt mot ei pasientbølgje som allereie er på veg.

  • Mann står fremoverlent inn i ambulanse
    Livreddande naudnett i ambulansetenesta

    Moglegheita for å sende inn videolink frå innringar gir ei betre situasjonsforståing, og ein kan gi meir korrekte råd og rett hjelp. Ambulansesjåfør Sveinung Rotnes har erfart at dette truleg har vore med på å redde livet til pasientar.

Sist oppdatert 09.09.2024