- Slår eit slag for KI på AMK-sentralen
Det er ikkje alltid enkelt å diagnostisere pasientar per telefon, og spesielt ikkje når minutt kan utgjere skilnaden på liv og død. Når potensielle slagpasientar ringer 113, gjeld det å få diagnostisert dei så fort som råd, slik at dei raskt får den hjelpa dei treng. Her kan KI bli ein viktig bidragsytar, fortel KI-spesialist Christian Autenried.
- Nye løysingar gir tryggleik for publikum
Nødtelefonen 113 har vore med oss i snart 40 år. Den teknologiske utviklinga har vore stor, men det handlar framleis om det same. Å gi raskast og best mogleg hjelp når akutte situasjonar oppstår.
- – Kritisk viktig med god kontroll på legemiddelbruken
Helse Vest IKT har ansvaret for mange kliniske IT-system som sjukehusa er avhengige av for å kunne gi god pasientbehandling. Blant desse finn du MEONA, systemet som nyttast for å dokumentere legemidlar og andre vitale data om pasienten.
- Den som leiter, skal lettare finne: Lokalisering av medisinsk utstyr på app
Sjukepleiarar bruker mykje tid på å leita etter utstyr. No har tilsette på Kvinneklinikken vore med på å utvikla ei løysing som skal gjera kvardagen enklare.
- Akuttmottaket – Arbeid under press krev smarte løysingar
- Den nye løysinga for mottaket var ein stor omvelting, og me var veldig spente på om teknologien ville halde, seier Julie Ovidia Trøan, assisterende einingsleiar på akuttmottaket på Haukeland Universitetssjukehus. Ho erfarer eit auka press på akuttmottaket, og trur teknologien vil bli ein viktig faktor for å kunne halde fram å drive trygt mot ei pasientbølgje som allereie er på veg.
- Livreddande naudnett i ambulansetenesta
Moglegheita for å sende inn videolink frå innringar gir ei betre situasjonsforståing, og ein kan gi meir korrekte råd og rett hjelp. Ambulansesjåfør Sveinung Rotnes har erfart at dette truleg har vore med på å redde livet til pasientar.